7 راه برای جلوگیری از چین و چروک در 20 سالگی

انتشار مقالات فوق العاده در تمامی حوزه ها

7 راه برای جلوگیری از چین و چروک در 20 سالگی

۱۴۸ بازديد

چین و چروک بخشی طبیعی از روند پیری است. با افزایش سن، پوست نازک تر و خشک تر شده و سطح کلاژن و الاستین آن کاهش می یابد. با افزایش سن، توانایی پوست برای محافظت از خود کاهش می یابد. این اتفاق تا جایی ادامه دار می شود که در نهایت، چین و چروک و خطوط روی پوست ایجاد می شود. در این مقاله چک لیستی خدمت شما ارائه داده ایم که شامل 7 راه برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در 20 سالگی می باشد.

1. نوع پوست خود را بشناسید و از محصولاتی استفاده کنید که به بهترین وجه با نیازها و اهداف شما مطابقت دارند.

پوست شما با افزایش سن عملکردهای مختلفی از خود نشان می دهد. پوست اکثر افراد، در سن 15 سالگی بسیار متفاوت است و مهم است که روتین مراقبت از پوست خود را بر این اساس تغییر دهید تا بهترین نتایج را بدست آورید. این ممکن است شامل کاهش چربی ترشح شده از پوست بدون خشک کردن بیش از حد آن، پاکسازی منافذ مسدود شده و جوش‌های سرسیاه و جلوگیری از جوش ها باشد. همه این ها در کنار حفظ تعادل و آبرسانی پوست به شما کمک می کند تا پوستی سالم داشته و در سنین بیست سالگی از بروز چین و چروک پوستی جلوگیری نمایید.

2. آب فراوان بنوشید.
نوشیدن آب فراوان

آب یک ماده مغذی برای زندگی است و اغلب ما آن را بدیهی می دانیم. با این حال برخی از مردم همچنان باور ندارند که تا چه حد روی سلامتی تاثیرگذار بوده و خاصیت ضد پیری دارد.

آب، ماده ای ضروری برای نرم و صاف نگه داشتن پوست است. بدون آب کافی، پوست خشک می شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و آن را مستعد ابتلا به چین و چروک و پیری می کند. نوشیدن آب نه تنها سالم است و به مبارزه با چین و چروک کمک می کند، بلکه می تواند منجر به ایجاد عادات بهتری مانند کاهش مصرف نوشابه ها و آبمیوه های حاوی قند شود که قطعا پوست شما به خاطر آن از شما تشکر خواهد کرد.

3. از درمان های ضد چروک استفاده کنید.

تزریق های آرایشی برای پیشگیری از خطوط و چین و چروک های عمیق تری هستند که ممکن است شما را آزار دهند. با گذشت زمان، میزان ترشح کلاژن و الاستین پوست و توانایی طبیعی آن برای محافظت از خود کاهش می یابد. انقباضات و حرکات عضلانی اثر خود را به جا می گذارند. تزریقات ضد چروک یک درمان سریع، مقرون به صرفه و موثر برای کمک به کاهش و جلوگیری از ایجاد چین و چروک است.

اگر  خواهید بیشتر در مورد کلاژن و نقش آن در ایجاد یا رفع چین و چروک بدانید، پیشنهاد می کنیم مقاله کلاژن چیست از وبسایت فوراور را مطالعه نمایید.

خطوط پنجه کلاغی، خطوط پیشانی و خطوط اخم مناطق محبوبی برای درمان چین و چروک هستند. به دلیل استفاده زیاد از این نواحی عضلانی، معمولا ابتدا خطوطی را در این نواحی ایجاد می کنیم. تزریق ضد چروک به صاف شدن پوست کمک می کند و خطوط و چین و چروک را کاهش می دهد. همچنین یک روش پیشگیری فوق العاده برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک در آینده است.

4. 365 روز در سال از ضد آفتاب استفاده کنید؛ بارانی یا آفتابی!
استفاده از ضد آفتاب برای رفع چین و چروک

ممکن است مانند یک والدین آزاردهنده به نظر برسیم، اما باید تاکید کنیم که محافظت در برابر آفتاب چقدر مهم است! محافظت کافی در برابر آفتاب برای جلوگیری از پیری پوست جوان کلید اصلی است. هر روز از سال از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، نه فقط زمانی که هوا آفتابی است! حتی در روزهای ابری و بارانی هم اشعه های مضر آفتاب در محیط پخش هستند و شما باید از کرم ضدآفتاب طبیعی و مناسب پوست خود برای حفاظت از آن استفاده نمایید.

5.همین حالا استفاده از کرم دور چشم را شروع کنید.

چشم اولین ناحیه ای از پوست است که به دلیل ساییدگی ناشی از لبخند زدن، چروکیدن و مالیدن چشم ها پیر می شود. هیدراته نگه داشتن و تغذیه این ناحیه برای جلوگیری از خطوط و چین و چروک های زودرس ضروری است. در اوایل دهه 20 زندگی خود، از کرم دور چشم با غلظت کرمی یا ژل های سبک وزن استفاده کنید. در اواخر دهه 20 زندگی خود، استفاده از کرم دور چشم مرطوب کننده و فعال تر را شروع کنید.

6.از درمان های پیشرفته پوست و لایه برداری غافل نشوید.

در حالی که داشتن روتین مراقبت از پوست در خانه ضروری است، پوست شما تا حد زیادی از مراقبت های جانبی با درمان های حرفه ای سود می برد. ظاهر خسته و فرورفته در صورت بخشی طبیعی از روند پیری است، چرا که کلاژن و الاستین کمتری در پوست تولید می شود. طیف وسیعی از درمان‌های پوستی مانند RF فرکشنال، مزونیدلینگ و یا لایه برداری می تواند به تحریک کلاژن و الاستین پوست کمک کند.

7.غذاهای غنی از آنتی اکسیدان بخورید.
مواد مغذی آنتی اکسیدانی

سبزیجات سبز برگ، میوه ها، مواد غذایی دارای امگا 3 (ماهی قزل آلا)، آووکادو، آجیل، دانه ها و انواع توت ها حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند. این ماده آسیب سلولی را به حداقل رسانده و از درون و بیرون با پیری مبارزه می کند. همچنین می توانند به احیای شادابی و ظاهر سالم پوست کمک کنند. از این رو جای دادن آن ها در رژیم غذایی روزانه یک رویکرد درخشان برای کاهش چین و چروک می باشد.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی 7 راه برای کاهش چین و چروک پوست پرداختیم. در صورتی که این اقدامات را از سنین بیست سالگی شروع کرده باشید، احتمال ایجاد انواع خطوط و چین و چروک پوستی به طور چشمگیری کاهش یافته و پوستی سالم و زیباتر خواهید داشت.

کمپانی فوراور لیوینگ امریکا انواع محصولات زیبایی و سلامتی را با بهره گیری از مواد اولیه صد درصد طبیعی تولید نموده است تا در این مسیر به شما کمک کند. شما می توانید این محصولات را با تضمین اصالت کالا از فروشگاه فوراور کالا (https://www.foreverkala.com/) به عنوان نمایندگی رسمی این کمپانی خریداری فرمایید.

منبع: https://www.laserclinics.com.au/blogs/7-ways-to-prevent-wrinkles-in-your-20s/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.