تفاوت هولوگرام و لیبل اموال

انتشار مقالات فوق العاده در تمامی حوزه ها

تفاوت هولوگرام و لیبل اموال

۱۹۱ بازديد

تفاوت هولوگرام و برچسب اموال

هولوگرام یا لیبل اموال

برچسب های هولوگرامی برای بالا بردن امنیت و احراز هویت برای محصولات برند مطرح و بسته بندی ها در نظر گرفته میشود. این برچسب نه تنها می تواند اطلاعات مهمی را در خود داشته باشد، بلکه دارای ویژگی ضد جعلی در مقایسه با سایر برچسب ها است. در این مقاله بسیار مهم در مورد هر دو این برچسب ها بطور کامل صحبت خواهیم کرد، با دیجیاتو همراه باشید:

هولوگرام چیست؟

 هولوگرام یا برچسب هولوگرافی یکی از مهم ترین برچسب ها برای تولیدی ها و صنایع مختلف است. شرکت های گوناگون با استفاده از برچسب هولوگرامی محصول خود را در برابر جعل و کپی برداری رقبای بازار حفظ میکنند. | منبع : هولوگرام سیناپکینگ | ساختار هولوگرام بطوری است که از لحاظ هزینه و فنی صرفه برای جعل وجود ندارد، پس خیلی از شرکت های بزرگ و کوچک مانند اپل، اینتل، سامسونگ و ... برای محصولات خود از هولوگرام استفاده میکنند.
سایت تخصصی تولید کنندگان هولوگرام یا ایهما (کلیک کنید) میزان استفاده از هولوگرام را رو به افزایش دانسته و دلیل آن نیز قدرت امنیتی این برچسب در برابر جعل و کپی است.
هولوگرام در انواع مختلفی مانند دوبعدی، سه بعدی، طرح مخفی، کیوآر کدی و ... تولید و سفارش گذاری میشود.

برچسب یا لیبل اموال چیست؟

برچسب اموال
برچسب اموال نیز یکی از کارهای چاپی است که برای ردگیری و مشخص کردن اموال هر شرکت به کار میرود. دارایی های یک شرکت جزو مهم ترین سرمایه ها بعد از منابع انسانی هستند، بنابراین نظارت و کنترل روی این اموال بسیار ضروری و مهم است. بنابراین هر شرکت تولیدی هم به هولوگرام و هم برچسب اموال نیاز دارد و این دو باهم تداخلی ندارند.
استفاده از برچسب اموال برای ردگیری و شناسایی اموال داخل شرکت است و از هولوگرام نیز برای محصولات تولیدی که قرار است اصلبه دست مشتری برسند، استفاده میشود.

ویژگی های برچسب هولوگرامی

  • ساختار پیچیده میکرونانوی هولوگرام کپی کردن را دشوار میکند.
  • هولوگرام میتواند ویژگی های پنهان یا طرح مخفی برای افزایش امنیت محصول
  • ساختار هولوگرام نسبت به سایر لیبل ها اکوفرندلی تر و دوستدار بیشتر محیط زیست است.
  • جذابیت بصری زیبای هولوگرام و افزایش فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.