آیفون 11 پرومکس یا سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس؟ | طراحی |

انتشار مقالات فوق العاده در تمامی حوزه ها

آیفون 11 پرومکس یا سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس؟ | طراحی |

۲۲۶ بازديد

آیفون 11 یا نوت 10 پلاس؟

به گزارش دیجیاتو: زمان درگیری بین پسران بزرگ سامسونگ و اپل است: Galaxy Note 10+ و iPhone 11 Pro Max. امسال هر دو دستگاه تغییراتی را به دست آوردند که باعث می شود دست کم روی کاغذ بیش از هر زمان دیگری قابل مقایسه باشد. قیمت هر دو دستگاه از 1100 دلار شروع می شود، اما آنچه برای پول نقد سخت خود بدست می آورید هنوز کاملا متفاوت است. دقیقاً به همین دلیل است که ما این مقایسه را انجام می دهیم. چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد، بنابراین بیایید وارد بررسی Note 10 و iPhone 11 شویم!

طراحی

ایفون 11 یا سامسونگ نوت 10 پلاس

وقتی از جلو به دو گوشی هوشمند نگاه می کنید، این به سرعت آشکار می شود. سامسونگ نوت 2019 خود را کاملاً جلوه ای تازه بخشید. تراشیدن حاشیه های ضخیم بالا و پایین این امکان را برای شما فراهم می کند تا حتی در ابعادی تقریباً مشابه ابعاد سال گذشته در نوت 9، یک صفحه نمایش بزرگتر هم داشته باشد. یک سوراخ کوچک برای دوربین جلویی تنها چیزی است که 6.8 اینچی عظیم را مختل می کند. صفحه نمایش با لبه های منحنی Note 10+ نشان دهنده برخی از بهترین کارهای طراحی شده توسط سامسونگ تاکنون بوده است.

از طرف اپل، اوضاع نمی تواند متفاوت باشد. قسمت جلوی آیفون 11 پرو مکس به غیر از کاغذ دیواری های مختلف سهام و گزینه های رنگ، تقریباً از گوشی قبلی قابل تشخیص نیست. بریدگی معرفی شده در سال 2017 همچنان با تمام سنسورهای Face ID و دوربین جلوی خود در اینجا است. این صفحه نمایش باز هم یک نمایشگر 6.5 اینچی OLED است، اگرچه اپل تغییراتی در آن ایجاد کرده است (بعداً در مورد آن اطلاعات بیشتری می دهید). یک تغییر قابل توجه در طراحی را می توان در پشت مشاهده کرد، بنابراین بیایید این دو را برگردانیم!

iPhone-11-Pro-Max-vs-Galaxy-Note-10
اکنون هر دو تلفن در حال نشان دادن دوربین سه گانه هستند، اما یک بار دیگر، روش متفاوت است. سامسونگ در یک ماژول دوربین عمودی جمع و جور به دنبال آرایش دقیق تری است. در همین حال، اپل با بیرون آمدن سه لنز بزرگ از یک برآمدگی مربع مربعی، آن را تا 11 شماره گیری کرد و تقریباً با فریاد "شما این چیز جدید در مورد این تلفن است". در حالی که برخی از این ظاهر عجیب و غریب را دوست دارند، اما ما برای طراحی زیباتر نوت 10+ یک نکته طراحی دیگر ارائه خواهیم داد.
فراتر از دوربین ها، هر دو گوشی پشتی شیشه ای دارند، اگرچه اپل در مدل های Pro خود به رنگ مات در آمد، در حالی که Note با اتمام "Glow" از همیشه براق تر است. قاب آیفون در مقایسه با آلومینیوم موجود در نوت 10+، یک بار دیگر از فولاد ضد زنگ است. اگرچه فولاد ضد زنگ ماده سخت تری است، اما این امر تفاوت قابل توجهی در تجربه شما با تلفن ایجاد نخواهد کرد. میتوانید ادامه را در سایت phonearenaمطالعه نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.